El Empleo

23 Kas 2009



Santiago Bou Grasso yapmış bu harika çizgi filmi.
Share on :

4 yorum:

endiseliperi dedi ki...

hah haaa:)) çok iyi! çok iyiymiş! bazen ben de kendimi abajur saksısı gibi hissediyorum. bir arkadaşımın kulağı hiç dıymayan bir oğlu var. acaba o nasıl uyanıyor sabahları, diye düşündüm filmin tam saatin alarmı çaldığı anında.

rusça görünce ruslar tarafından yapılmış sandım. değilmiş. ancak kıytırık rusça çevirmeniniz olarak, görevimi yapayım. efenim,
Мультфільм (multifilm)
"El Empleo" (iş demek ispanyolca:p)
"Робота" : evet bildiniz, iş demek bu da ve rabota, diye okunur.
Аргентина : arjentina, yazıyor burada da. ben rusça çalışmaktan vazgeçer gibi olduğum her seferinde buraya gelip bir hevesle doluyorum:) teşekkür ederim.

endiseliperi dedi ki...

aaa, ibiş'i şimdi okudum. çok güldüm yine:) dün bir arkadaşımın morali çok bozuktu, msn'de laflıyorduk. sıkıntısına yabancılaşsın, diye annenizle olan, haltercilerin hepsi maaş alıyor mu, diyaloğunuzu anlattım. gülümsedi biraz, ama ben yine gülmekten ölerek, dedim ki, bak, tanımıyorsun erhan bey'i ve annesini, aslında ortam çok komik.

gerçekten çok hoş buluyorum sizin annenize yaklaşımınızı. annenizle sizi konu alan bir karikatür serisi yapabilirisiniz bence.

Eleştirel Günlük dedi ki...

Muthis icimi karartti. Hayatimizin nasil olduguna dair bir ayna tutuyor. Elimizden gelecek bir sey de yok gibi,,,

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah