hayatımı resetliyorum

13 Eyl 2008

izmir’e gidiyorum.
orada, bornova’da bir okula tayinim çıktı, evet.
bir takım endişeler ile yaralı olan bağrım bir şeydir.
hmmm…
her yere her zaman tabiî ki yabancı bir insanım. gittiğim her yere sidikli bir kontes şeklinde kendini varoluşun koynuna atan yalnızlığımı da götürüyorum: izmir hakkında hiçbir fikrim yok, orası bir nedir, bir ne değildir bilmiyorum fakat gidiyorum ve annecim çok korkuyorum.

artık sanki bir geçmişi olmayan adamım. yeni bir şehir, yeni bir hayat…

bakalım su sefer ne olacak?
Share on :

9 yorum:

Nakhar dedi ki...

izmir güzeldir... yabancı bir yer değil yani, orda da insanlar türkçe konuşur :)

duman dedi ki...

izmir iyi gelecek. belki de hiç ayrılmak isytemeyeceksin oradan.

albatroslar dedi ki...

"güzel izmir izmir
kordon boyu efem de şen olsun
beni senden ayıranlar efem de
kör olsun..." diyeceğin zamanları da göreceğiz erhan'cım.

cüneyt uzunlar dedi ki...

izmir güzeldir...


İzmir'in denizi kız/kızı deniz kokar/ izmir'in sokakları hem kız hem deniz kokar-c.külebi

pasport'ta çay içiniz benim için.
şairlerin hayaletleri dolaşır limanda.

Adsız dedi ki...

izmir güzeldir, hayatı resetlemek için en güzel yer. İzmir'de aşk güzeldir, kordon güzeldir, denize karşı hüzünlenmek güzeldir, izmir'de hayat güzeldir...

kabakmeltemi dedi ki...

Olaya bir de iyi tarafından bakın: Hiçbir fikrinizin olmadığı bir yere gidiyorsunuz, yeni bir şehir, yeni bir hayat...

Adsız dedi ki...

hmmm... göriciiz bakalım canım kardeşlerim... neyimiş, ne değilimiş göriciiz...

göriciiz eveeet...

AluminyumFolyo dedi ki...

benim de tayinim çıksın izmire.

Vladimir dedi ki...

Buradaki yorum sahiplerinin hepsi izmir in güzel şehir olduğu konusunda birleşiyor.

İzmir'e hoşgediniz.

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah