liste

28 Eki 2005

bu günün listesi:>alarm,kıravat,nöbetçi,system of a down,okul,soğuk,bir öğrenciye mecburen tokat,ev, kahvaltı,tuhaf insanlar, fotoğraflar...
Share on :

şimdi burada

24 Eki 2005

hücremde, şimdi napiim ben diye düşünürken kara cat stivens çalarken grip olayına girmek üzereyken tam da... masamın üzerinde bulunanların t...
Share on :

yarın iş

23 Eki 2005

yazmak, evet... kafa ii diilse i şey de yapamıyosun tabiî... ama böyle olmaz; bi istikamet belirleyip uygun adımlarla yürümek gerekiyor...
Share on :

aforizmalar

22 Eki 2005

3. İnsanın belli başlı iki günahı vardır, öbürleri bunlardan çıkar: sabırsızlık ve tembellik. Sabırsız oldukları için Cennet’ ten kovulurlar...
Share on :

mastürbasyon üzerine

Beyin cinsel organa düşsel bir konu bulur. Bu konunun canlı simgesi olmak ele düşer. El komedyendir. Önce falan, ardından filan rolü oynar. ...
Share on :

marx'ın mezarı başında

Highgate Mezarlığı, Londra 17 Mart 1883 14 Mart günü, öğleden sonra üçe çeyrek kala, yaşayan düşünürlerin en büyüğü artık düşünmez oldu. An...
Share on :

altıçizilen:ayrılık

iki rayı gibiyiz bir tren yolunun yakın olması neyi değiştirir son istasyonun >sunay akın ayriligi olum ile tartarlar; elli dirhem fazl...
Share on :

altıçizilen:aptallık top 10

1) "İnsanlar bilgisiz doğar, aptal değil, eğitilerek aptal olurlar..." => Bertrand Russell 2) "İnsanoğlunun aptallık güc...
Share on :

e.e.cummings

seviyorum beraberken vücudumu vücudunla. öylesine yepyeni bir şey ki bu. kaslar daha bir gergin sinirler daha da vücudunu seviyorum senin. y...
Share on :

evlilik

"Dünyanın gelmiş geçmiş en veciz şahsiyetlerinden Oscar Wilde der ki: 'Evlilik, hayal gücünün zekâya karşı zaferidir. İkinci evlili...
Share on :

Bu yıl (Franfurt Kitap Fuarının Barış Ödülü'nü) Orhan Pamuk'un almasının gerekçesi şöyle açıklandı: "(Bu ödül kararıyla) zaman...
Share on :

21 Eki 2005

Hatta o zamanlar espri konuşu olmuştu. Doktor, “Madem örgüt kuracaksınız, ben Çelik Palas’tayım, buyrun gelin, ” diyor adres de veriyordu. H...
Share on :

kafakazan

20 Eki 2005

Share on :

altıçizilen

ayrılırken şevkatli konuşan taraf aşık olmayan taraftır demiş Proust >rüzgar alev için ne ise ayrılık da aşk için odur; ufak olanı alevi ...
Share on :

kazankafa

18 Eki 2005

dedim ki toplantıda, böyle böyle böyle... sonra eve geri döndüm. biraz dolaştım internette yatıcam ama şimdi de... -bu arada hiç bi şey okuy...
Share on :

ne yapacak idim

16 Eki 2005

Bu gün olup bitenler şunlardır amirim: -kadın yürüyüşü diye tabir ettiğimiz organizasyonun ilimizdeki finali için ‘saat kulesi’ önüne gidil...
Share on :
 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah