sevgiligünlük:hafta sonu

19 Kas 2005

bu sabah 10'a dooru kalkıp bi sendika işi vardı, onu hallettim. birde sendikaya gittim, eylemimi gerçekleştirip eve geri döndüm.
ne yaptım dönünce?
-koleksiyonum için vcdciden aldıım filmlerin kopyasını çıkartmaya başladım.(Matrix'ler, star warsIII, karaip korsanları)
-biraz okudum. cogito'nun kant özel sayısından bi makale (adorno:"aşkınsallık kavramı üzerine)
-derken zil çalar. gelen sevgili kundera'dır.
-patates kızartırız ve yanında hamsi: bunlar afiyetle yenilir
-kundera bir arkadaşına gider. ben fırsat bu fırsat deyip star wars'ı izlemeye koyulurum, bi kadeh rakı eşliğinde ve bi ara dalıp giderek uykuya (ve sonra kapıcı marifetiyle uyanır filme kaldıım yerden devam ederim)
Share on :

Hiç yorum yok:

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah