_bu gün yola çıkılıyor

8 Oca 2006



akşama evdeyim. dün gece milan'la fişleri doldurduk. bütün bir gecemizi aldı bu işkence.
yattık uyuduk sonra.
derken sabah oldu ve ben uyandım. mutfağı bi şekle sokmak gerekiyor ama önce bi dur, kendime geleyim bi.
bu yüzden vedalaşmak üzere bilgisayarımın başına oturdum.
şunlarla karşılaştım böylece:
_şu yandaki çaılışmanın yer aldığı nicholas deakin'e. ait.
_şu blogun da tasarımı pek hoş...
_Ok/Cansel diye bir blog bu. Kevin Cheng Tom Chi tarafından günlük olarak çizilen bir strip, blog espirisiyle hazırlanıyor.
ben de düşünmüştüm böyle bi şey yapmayı. aslında bu 'ben hayattayken'i hazırlarken niyetim de buydu...
ben de proje çok tabiî...
Share on :

Hiç yorum yok:

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah