2006:hadi bakalım

2 Oca 2006

yeni yıla eğlenme zorunlulukları baskısı altında tabipler lokali denilen bir yerde girildi. Gece kustuktan hemen sonra sızılarak tamamlanıldı.

2005’te neler oldu:

1. Tabii ki pek parlak bir yıl değildi
2. Önceki yıllardan farklı olarak hayatımdaki tek radikal değişiklik kardeşimin izdivacıydı. Bu evlilikle birlikte annem aniden yaşlandı ve hep onu düşünüyorum.
3. Murat’ın Strip’ine bir İnek Adam tefrikası yazdım. Bu ‘çalışma’ pratiğe geçebilmiş bir proje olması bakımından ayırt edici bir öneme sahip güzel bir kardeşimizdi … Evet…
4. Biricik aşkım oaln Şey’le, birkaç ciddi krizden geçtik ama bu krizler bu ilişkinin esbabı mucibi gereğince olan krizlerdi ve fırtınanın ardından yaşanan kavuşmalarımız her defasında muhteşem oldu.
5. İnternet zaman katleden bir canavar olarak hâlâ hayatımın tam ortasında varlığını sürdürüyor.
6. Okul, çok az zamanımı alan bir ekmek teknesi olarak kendisinde memnun olduğum bi şey oldu bu yıl. Arada sırada müdürle takışsak da sonra kendiliğinden tatlıya bağlandı hep sorunlar.
7. Sendika bir problem. Öyle bir yapısı var ki kendimi veremiyorum.
8. Karikatür falan yapmak istedim ama olamadı bir türlü.
9. Kitaplığımda bu yıl aldığım ve bir türlü okuyamadığım bir sürü kitap var.
10. Daha çok evde geçiriyorum zamanımı. Dışarıda olamıyorum.. Ama ne kadar içerde kalırsan o kadar kopuyosun dışarıdan. Tehlike sinyalleri almaya başlıyorum yavaş yavaş…
11. Bu yıl 38’ime girdim. Ve hâlen bir hiçim.
12. Koca bir yıl meğer ki hiçbir şey yapmayarak geçmemiş mi? Peh…

Şimdi gidim, bi duş alıyım…
Share on :

Hiç yorum yok:

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah