cinnet mahallesi

3 May 2008

ÖDP binasına baskının güvelik kameralarına yansıyan görüntüleri

erhaNBey şeklindeki bu genç insan, bu ülkede yaşayan insanların bir bölümünden nefret eden emniyet teşkilâtı sakinlerine soruyor: bu yaptığınız ne ayıp bi şey.
-bu ne çoşku- bu ne neşe- bu ne telaş-bu ne‘aman bana da bırakın’-bu ne görev aşkı böyle-
bunlar kime polis, ben bunlarla n’apıciim buralarda?
erhaNBey şeklinde bu insan, bu sefer, kendisini tayyip erdoğan şeklinde varoluşun koynuna atan asabi insana soruyor: senin neyin var be adam? dur bi sakinleş, otur bi yere bi düşün, ulan bana neler oluyor, ne oldu da ben bu noktaya geldim de bi.

trajik bir memleket.
adalet madalet aramanın bir manası yok. safları sıklaştıralım, en azından sokrates’in kara sineği olabilelim. o bile bu koşullarda az bi şey değildir.
Share on :

1 yorum:

duman dedi ki...

velhasıl,onlar vurdu biz büyüdük

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah