Hangi kitabı okuduğunu gördüğünüz bir adamla/kadınla tanışmayı isterdiniz?

3 Tem 2009

Borges okuyan bir kadın: bu benim şimdiye kadar hiç görmediğim bir kadın dostum.

(Bu kadının sanırım uzun sarı kıvır kıvır saçları var ve çilli bir burnu var ve İskandinav kanı taşıyor.)

Hmmm…

Bir kafede nargilemi fokurdatırken yan masada oturan kadın şeklindeki güzel insanın Ken Parker okuması, keyfime keyif katan bir manzara olurdu.

-Hangi macera o elindeki?
-Neden okuyor?
-Diğer kitaplar da var mı onda, başka ne okuyor? Mesela Tex hakkında ne düşünüyor?

Calvino okurken gülümseyen bir kadın.

İnce Memed okurken, göz pınarlarından akan göz yaşlarını ipek mendiliyle kurulayan.

Annemarie Schimmel’in ‘Halifenin Rüyaları’nı okurken elindeki sigarasını unutmuş bir kadın. Hemen yetişmeliyim, eli yanmadan kurtarmalı bu erkek onu.

Evet.
Beni Endişeli Peri mimlemişti. Ben de Lusin’i mimliyorum.
Share on :

3 yorum:

endiseliperi dedi ki...

ken parker, borges ve calvino okuru olarak demek ki çok şansım olurdu;) annemarie schimmel okumadım hiç; oysa başka başka kitaplar okurken sigara içiyor ve umutsuzca kurtarılmayı bekliyorum:)

teşekkür ederim mimi yanıtladığınız için erhan bey. isterdim ki daha uzun yazayım ama adana'ya gideceğim pazar günü ve telaşlı telaşlı hazırlanıyorum. bavuluma koyduğum kitabı bir bilmece olarak sormak isterdim size, ama hiç ipucu vermeden böyle bir bilmece sormak çok insafsızlık olurdu.

sevgiler.

Düş Bahçesi Butik Tasarım dedi ki...

ince memed'i okurken, göz yaşlarını 'ipek' mendiliyle silmek!
hmm...

lusin dedi ki...

:):)*

yaşasın! yaşasın! ne güzel bir oyuna davet edilmek, çok eğlenceli. teşekkür ederim erhan bey beni mimlediğiniz için. aklıma daha şimdiden bir sürü kitaplı senaryo geliyor. istiyorum ki ben bunu sürekli yanıtlayayım, durup durup kitap okuyan biriyle ilgili tanışma senaryoları yazayım, olmaz mı? mesela "erhan bey beni mimlemişti-12. senaryo" gibi başlıklarla sürüp gitsin bu. bu sizi bıktırır mıydı ya da beni şu blog aleminde çok mu toy gösterirdi? olsun yani n'apalım.

hımmm... ben düşünmeye başlayayım.

* sizi gidi sizi:)

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah