kalın türk

24 Ağu 2006


…geçenlerde ismet özel’le ilgili bişeyler okudum. Şu, şu ve şu gibi şeyler….
1-Şahsın kibri karşısında elim ayağım birbirine karıştı.
2-Nasıl olur da bir insanın bu kadar tereddütsüz bir şekilde hemen her konuda net bir cevabı olabilmektedir?
3-Bütün 'Türk Milleti'ne islâmın bayrağını korumak ve yükseltmek adına düşün şu ağır sorumluluk karşısında bu milletin bir ferdi olarak omuzlarıma yüklenen trajik yük altında daha ilk anda ezilmeye başlayan bünyem yoksa yozlaşmış bir dimaın tipik bir örneğidir de başka bir şey değil midir?
4-Hayatı olduğundan daha trajik hale getirmemelidir lan.
Share on :

4 yorum:

duman dedi ki...

haklısınız son senelerin patinaj seslerinden rahatsız olmakta lakin,
bir de işin;"ben ne büyük bir dalgınlıkla bakmış olmalıyım ki hayata
görmedim orada çinko damlarla plastik sürahilerin tanrısını" boyutu vardır ki; sağlam "şair" dir her şeye rağmen.
yani bana göre nacizane...

Adsız dedi ki...

ben de onu diyorum işte, kızamıyorsun, kulak kabartmadan geçemiyorsun, işini iyi yapan insanlardan korkuyorsun.

albatroslar dedi ki...

Şiiri de beş para etmez , kendi de...

Adsız dedi ki...

1-bazıları kibirli olmayı hakediyor.
2-dayanağın ne kadar sağlamsa verdiğin cevaplar da o kadar net olur.
3-neden varolduğunun cevabını vermeden bunları konuşmamak lazım.
4-hayat da umduğumuz kadar naif değil.

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah