187

28 Eyl 2007

Onun şimdi istediği tek ilişki, ancak vahşi doğayladır; yapay yola adım atmayacaktır, 'metalin dokunduğu, yara izi bıraktığı hiçbir şeyle işi yoktur.' "[Okuma Günlüğü, Alberto Manguel, YKY, s.187]

en yakınımızdaki kitabın 187. sayfasının ilk tümcesini yazmakla ilgili mime, Günlerin Tortusu tarafından dahil edilişimi farkedişimin hemen akabinde, elimi sağa doğru şöyle bir uzatıp en yakınımdaki koliden bir kitap çektim.

Bir koliden, zira taşınıyorum ve neyim var neyim yoksa her şey kolilenmiş durumda; tabii kitaplarım da.

Elime gelen ilk kitap Borges'in "25 Ağustos ve Diğer Öyküler"i oldu. Fakat kitabın bir 187. sayfası yoktu. Bunun üzerine hemen onun altındaki kitaba geçtim, o da Umberto Eco'nun "Anlatı Ormanlarında Altı Gezinti"siydi ve onun da 187. sayfası yoktu; fakat nihayet ancak üçüncü kitapla birlikte şu yukarda okumuş olduğunuz cümleye ulaşabildim.

evet böyleyken böyle.

şimdi kabul buyururlarsa ben de endişeli peri, buzlu cam ve netlik ayarı'nı sobeleyivereyim baaari.


Share on :

4 yorum:

endiseliperi dedi ki...

ne demek! ne dem-mek, sev seve...

Oya Kayacan dedi ki...

Sabah sabah sayfa 187'lere ne olmuş diye düşündüm. ...a)metalle kesilmiş, b)elle koparılmış???

endiseliperi dedi ki...

http://www.apartmenttherapy.com/ny/through-my-window/through-my-window-untitled-fog-033434

bu fotoğrafı çok güzel (ama sophia hanım'ın diğer fotoğraflarını pek beğenmedim.)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah