naziler eğlenmektedir

22 Eyl 2007


bağlantı
Share on :

2 yorum:

arda ç. dedi ki...

fotograflara baktim, hic toplama kampi oldugunu kanitlayacak bir arkaplan goremedim fotograflarda. daha cok kari kizi toplamislar, alem yapiyorlar, akordiyon caliyorlar gibi bir hava var. hadi onu gectim, ben mi cok duygusuzum bilemiyorum ama vatan'in fotograflari "nazilerin tüyler ürperten fotoğrafları" basligiyla yayinlamasi garip olmus. zira adamlarin insan yakip sabun yapaca seviyede oldugunu dusunursek, toplama kamplarinda eglenmeleri de tuyler urpertici olmuyor pek.

Adsız dedi ki...

Photos of Off-Duty Nazis Give Rare Insight into Auschwitz Life:
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,2791468,00.html?maca=en-bulletin-433-html

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah