biraz mandrake okuyalım

2 Nis 2008


bağlantı
Share on :

1 yorum:

endiseliperi dedi ki...

mandrake'yi, ortaokul zamanlarında kızılmaske okuduğum dönemde okurdum. bir grup kız arkadaş, farklı çizgi romanlar alır, sonra aramızda dolaştırırdık onları, okuyalım diye. (erkek arkadaşlarımızın, çizgi roman da dahil hiç bir kitap okumadığını hatırlıyorum. ayrıca dersleri de kötüydü ki bu, onlarla aramda aşılmaz bir saygı sorunu yaratıyordu).

o zamandan, kızılmaske'nin yalnızlığı kalmış aklımda. yalnız ve güçlüydü ve bu çok çekici gelirdi. düşmanlarının suratlarına 10 kaplan gücüyle bıraktığı kuru kafa izini çok severdim bir de. kızılmaske hem beni sevsin ama hem de alnımın ortasına dövme gibi phantom izinden bıraksın isterdim.

ama mandrake hakkında bir duygu kalmamış. bana ait değil gibiydi. çok tuzu kuruydu, işleri yolundaydı, çok parlaktı, zaferleri bir oyunmuş gibi elde ediyordu. böyle hatırlıyorum şimdi onları; belki yanılıyorum. evet evet tekrar okumak lazım:)

sevgiler.

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah