yetersiz milliyetçilik

4 Haz 2008


orhan pamuk, "millî takım milliyetçilik, yabancı düşmanlığı ve otoriter düşünce üreten bir makine," demiş der spiegel'e, bunun üzerine fatih terim şeklinde kendisini varoluşun koynuna atan kişi, "ben de onu yetersiz milliyetçi görüyorum," demiş. televizyonda bir adama, "ben spor yazarıyım o yüzden terim'i haklı buluyorum," diye akıl yürütürken tanık oldum ama bu arada pamuk, milli takımı tutmaya devam edecekmiş milan'ın haberi duyduğunda ilk tepkisi "bu adamı öldürecekler bak," şeklinde oldu gerçekten de söz konusu olan vatansa neden olmasın lan memleketin en lezzetli muhalefet odaklarından expess dergisi'ne göre bu takımı tutmamak için 7 neden var ama şimdi o 7 nedene girmeyeyim- zaten biliyorsunuz

futbol ataerkil bir şenlik: ataerkilliğe ait ne varsa (ki milliyetçilik de buna dair bir şeydir) onda da var. kaçınılmaz. eşyanın tabiatı gereği bu böyle.

bunu der bunu söylerim.

resim

Share on :

1 yorum:

Adsız dedi ki...

İyi söylersiniz...

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah