sscb-fin savaşından fotoğraflar (1939-1940 )

13 Ara 2009


bağlantı
Share on :

3 yorum:

endiseliperi dedi ki...

kuzeyde, taa yukarıda sscb ile finlandiya arasında savaşlar olduğunu ben güzel bir filmden öğrenmiştim geçen yıl. çok güzel bir filmdi. siyah beyaz ve karlı ve bir sınır köprüsü vardı. sanat bir bilgiyi aktarırken ne kadar etkileyici olabiliyor.

demek siz de rammstein dinliyorsunuz! hayır, ben dinlemiyorum. geçen gün evden kadıköy'e gitmek için otobüse binmiştik arçil'le. uzun sürüyor. baktım ipod'unu çıkarıyor dinlemek için. bir kulaklığı da bana verdi. rammstein dinledik. en çok "du hast" şarkısını seviyormuş. grup hakkında bilgi verdi ya, unuttum şimdi. hiç fena değildi rammstein. zizek de dinliyormuş rammstein'i, geçen gün gazetede okudum. ben, pek tercih etmem sanırım bir şeyler yaparken öylece dinlemek için. evin içinde rammstein çalarken annenizin halini, bir şekilde müziğe katlanışını, müziği, cif kokularına bulanmış sizin hareketlerinizi yüreği pır pır ederek bir tür sevinçle kabul edişini düşündüm.

arçil'e sordum, en çok rammstein'mi seviyorsun, diye. yok, dedi, iced earth ve panthera'yı da seviyorum. panthera logolu, böcek desenli çok güzel tişörtler varmış. bir tür sipariş bu. ama benim siyah tişörtten artık bıktığımı düşünüp, böceklerin renkleri çok canlı, çok güzel, dedi:) evden çıkıncaya kadar, kontür, yeni bir kulaklık siparişlerini de çok uygun bir şekilde dile getirdi. ben ona ders çalışma siparişi verirken bir tür sabırsızlık, tahammülsüzlük gösteriyor ya ben onun tüm siparişleri özenle aklıma yazdım.

günaydın, erhan bey. güzel bir gün dilerim size.

sevgiler.

:) dedi ki...

(ipoddan dinliyordum rammstein'ı.)

endiseliperi dedi ki...

eh, ipod'dan dinlemeniz çok daha iyi fikir:) üfff... bir an ev sessizleşti de rahatladım böylece:)

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah