tobias roettger

23 Ara 2009


bağlantı | kaynak
Share on :

1 yorum:

endiseliperi dedi ki...

benim, diyorum, beynim d eişte böyle. kablolarla dolu. dolu ama bazen birini olsun fişe takamıyorum. bazen hepsi fişte ya, o daha beter... bir tür enerji yüklemesi, size diyeyim kaç beygir gücünde...? çook. eee kaç volt...? çoook. ama bazen de size diyeyim, zero! evet. hani yoga yapan budist rahipler vardır erhanbey, nabız duyulmaz neredeyse, öyle. ama nerdee, ben kim o rahipler kim. ama nabız duyulmaz ben de bazen. siz diyin, bir ölüyüm artık. ama kablo çok bende. kadınlarda çok oluyor bu kablolardan. ölmez onlar. ölemezler bazen. hayata bir enerjiyle yüklenmek için, jeneratör olsuuun, şu bu olsun vardır onlarda bir şey.

sevgili erhanbey, yağmur başladı burada... kederli değilim de hiç... ağır başım... şu kablolar... bazen öngöremediğim kablolar fişe takılıyor... kendiliğinden, benim tasarrufum olmadan... olmuyor sonra.

fişleri çekeceğim şimdi.

çektim.

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah