kim?

20 Şub 2010

Share on :

3 yorum:

endiseliperi dedi ki...

ba bakış, bu kaslar... sean connery bu!

erhaNBey dedi ki...

evet, ta kendisi.

fakat peri, gerçekten, kim bu murat?

kim?

endiseliperi dedi ki...

:)
ama kim? sanal üstü sanal... ben de ben miyim sanki? değilsem ortada dönen şu hikayenin elemanları kim?

bu durumda gerçeğe en yakın kişi olarak siz kalıyorsunuz, erhanbey:)

o halde şu soruyu size sormak da en iyisi: ufaktan felsefe okuyayım diyorum:) bu kadar "ben kimim, o kim?' sorusu ortalıkta dolaşırken iyi gider de o açıdan. okumaya başlayacaksam da islam felsefesi mi okusam ben?:)bana bir okuma listesi verseniz islam felsefesi konusunda, hoş olmaz mı? yoksa tasavvuf filan okuyup sanal aşk konusunda iyice dibine mi vursam durumun en temizi, hmmm?

:)

size mektup yazacağım da hangi havalardasınız bilemedim. son mektubuma da bir yorum yapmadınız. yazın bana.

sevgiler, selamlar.

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah