mahşer ve şefaat

8 Mar 2010




hâl ve hareketlerinize dikkat edniz.
Share on :

3 yorum:

doli incapax dedi ki...

sonunu getiremedim. ne desem bilemedim. en iyisi susayım.

endiseliperi dedi ki...

bunlara inanabilmek çocuksu bir ruha sahip olmayı gerektirmez mi? yalnızca çocuklarda olabilecek bir kıyıcı vahşeti de getirir bu ama yine de bunlara inanabilmiş insana, çocuklara duyduğum şefkate benzer bir şey duyuyorum. inanılmaz bir haya gücü bu. gerçi çok daha korkunç film sahneleri var artık ama bu imgelerin zihinlerde hala bu kadar etkili olması neden acaba? cezalandırılmak, bağışlanmak, şefkatle esirgenmeyi dilemek de çok çocuksu. hmmm... sonuna kadar izleyemedim ben de.


sevgiler.

hanımefendi dedi ki...

garip bir haldeyim

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah