your tweets, retweeted

9 May 2011

-Ey son taksitlerini yatıranların kentindeki okuyucu! / Her yakın zulmün küçük hisseli uzak ortağı [ece ayhan]
-zavallı şeklinde bir adam sigara içiyor ve yürüyordu.
-midem 'kamaşıyordu' ve akabinde varoluşuma dair kötümser bir moda geçtim ve belki de ruh midededir.
-öyle sıkılıyorum şu an öyle sıkılıyorum ki bir insan şu an ancak bu kadar sıkılabilir.
-tanrının suretinden yaratılmış mahluk: nasıl oluyor da osurabiliyorsun?
-hepimiz meçhûl kişiler olarak ölüyoruz. [balzac]
-sinema eleştirisi memleketimizde 'kimse bana kül yutturamaz ulen' telaşıyla eda edilmektedir.
-hadi. belirgin bi şeyler yap. sonunda 'aha bunu yaptım' diyebileceğin bi şeyler.
-toparlanmalı. daha az izlemeli ve daha fazla okumalı ve daha fazla yaşamalı.
-sabah olur uyanırız. bu bir iddialı başlangıçtır.
-aşk, -a ile başlıyor. ağzın sevinçle açılıyor aaaaaaa! diye. ama -k ile bitiyor ve ağız, hevesin -kursakta kalmasının akabinde kapanıveriyor.
-bazıları nadiren insandır.
-trajik tartışmanın çözümü yoktur sayın türkiye.
-sorular ile cevaplar arasında platonik bir ilişki vardır.
-insan en çok kendisine şaşırmaktadır.
-"şimdi napsam?" diye soran bir adam, "şimdiye kadar naptın ki?" şeklinde bir cevaba hazırlıksız yakalandı.
-"görünmezlik bana zarafetin koşulu gibi görünüyor. " [cocteau]
-şu an hiç bir şey yapamayarak kendimi bunaltmakla meşgulüm.
-mutlu umutlu insanlara bir pop stara biten yeni yetme kızlar benzeri bir hayranlıkla yaklaşırım.
-ulan silgi. telefon diil ki çaldırıp bulabilesin.
-'miyop'un eski yunaca "kısık gözlü" anlamında 'myôps'dan geldiğini bilen bilir. ben bilmez idim.
-annemin güreş müsabakası izlerken merak ettiği tek şey 'bunların' maaşlarını nereden aldığıdır.
-vefat etmek, mevta olmak, irtihal etmek, irtihâl-i dâr-ı beka eylemek, emri hak vuku bulmak, merhum olmak...

twitter.com/benhayattayken

Share on :

Hiç yorum yok:

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah