19 Tem 2006


fotoğraf:Mark Ziselson

1."Bu genetik. Bunun eski ismi evham, tıptaki ismi hipokondriya, halk dilinde de hastalık hastalığı. Annem o kadar evhamlıydı ki... Avustralya'ya gidiyordum, koskoca adamım artık, helallik almaya anneme gittim, 'Avustralya'ya gidiyorum,' dedim, 'Yavaş git,' dedi. "MGezen
2. Devrimin ilk nesnesi, devrimcinin kendisidir. Kendisini başarıyla devirebilmek için, dünyanın devrilmesinden yardım ve destek umar. MMumgan/Birikim
3. Millet herhangi bir insan kümesinden neden daha değerli olsun?TParla/ Memleketini güzel bulan insan daha yolun başındadır; her yeri kendi yurdu gibi gören insan güçlüdür; ama bütün dünyayı yabancı bir ülke gibi gören insan mükemmeldir!" Keşiş St. Victor'lu Hugo
4. "Bir aptal utanacağı bir şey yaptığında; yaptığı şeyin mutlaka görevi olduğunu iddia eder..." GBShaw "Tüm aptalları kendi tarafına topla, böylece istediğin herhangi bir seçimi kazanabilirsin..."FDane/"Zeki bir cehennem, aptal bir cennetten daha iyidir..." VHugo
"İnsan olmaktansa istiridye olmayı tercih ederdim; hayvanların en aptalı
ve amaçsızı..."GBerkeley/"İnsanlar bilgisiz doğar, aptal değil, eğitilerek aptal olurlar..." BRussell/"Dünyada insandan daha fazla aptal vardır..." HHeine
5. Susamıştır, ve onu pınardan sadece bir çalılık ayırmaktadır. Ama iki parçaya bölünmüştür o: bir parçası bütün manzarayı görüyor, orada dikildiğini ve pınarın hemen yanı başında olduğunu görüyor; ama ikinci parçası hiçbir şeyin farkında değil, olsa olsa ilk parçasının her şeyi gördüğünü sezinliyor sadece. Hiçbir şeyin farkında olmadığı için de pınardan su içemiyor. KKafka
6. “Evlilik, karşı cinsten iki yetişkin şahıs arasında cinsel organlarını karşılıklı olarak kullanma konusunda yapılan bir sözleşmedir."İKant
7. Ahlâk insanın doğa karşısında böbütlenmelerinden biridir. ROwen
Share on :

1 yorum:

duman dedi ki...

klavyene sağlık.güzel olmuş gene...

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah