...benhayattayken üç yaşındadır

21 Eki 2007

ilk gün şu mesaj şey edilmiştir, arz ederim:

Bu gün olup bitenler şunlardır amirim:
-kadın yürüyüşü diye tabir ettiğimiz organizasyonun ilimizdeki finali için ‘saat kulesi’ önüne gidilir
-basın açıklamasının ardından bankaya maaştan şahsıma ayırdığım 90 YTL çekilir
-biraz sendikaya uğranılır ankara’dan bir takım haberlerle gelen bir arkadaşla durum değerlendirmesi yapılır
-bi yere davet edlinir fakat asosyal bünye olay mahallini hemen terk eder
-ev’e gelinir.
-bilgisayar başında heba olan hayat
-plutark: “dion”
-şimdi ne yapsa ki genç adam?
…seçenekler:
-anar’ın amat’ına başlanabilir (ama her nedense böyle ‘ne zamandır heyecanla beklediğim kitap’ türünden kitapları okumaya yakışır bir ‘an’ bir türlü bulamadığım için erteliyorum hep bu şey olayını)
-ya da şu praksis’i de
-film izlemeye ne dersin genç adam?

yarın pazartesi.
kasımda dört günlük bir seminer için bodrum’daymışız

evet…

[16 ekim 2005]
Share on :

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kutlu olsun erhan bey! daha nice upuzun üç yıllara! bu arada, merak ediyorum, okuyabildiniz mi bu üç yıl içinde kitaplarınızı?

Adsız dedi ki...

okudum.
bu arada,'keşke hiç bitmese lan bu; ölene kadar okusam,' veya 'dur şimdi başlamayayım lan, bi gün dünyanın en tatlı günlerinden birinde kitabıma layık bir anbiyans şey eder, o zaman okurum," dediğim yeni kitaplar da edindim. şimdi onlar için kıvama gelmeyi bekliyorum.

sizin böyle kitaplarınız var mıdır endişeliper?

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah