kendi memleketinde sığıntı muamelesi

20 Ağu 2008

Son zamanlarda bir takım durumlardan ötürü hay allah durum pek parlak değil öyle ki kötü bile denilebilir öte yandan hava çok sıcak lan bu günlerde ve geçenlerde bir mülakata katıldım binaenaleyh mülakata katılmadan önce tam çenemin üzerinde usul usul uzayan sakalımı kesmek mecburiyeti hasıl oldu fakat kesmeden önce aynanın karşısına geçtim ve ulan Erhan, dedim, sen bu memlekette hiçbir mülakattan adil bir netice alamazsın nasıl olsa, kıyma boşuna şu güzelim sakalına diye düşündüm.

Evet…
Share on :

4 yorum:

Adsız dedi ki...

öyle de olsa mecburuz mülakatlara da yanıltan kandıran şu hayata..
beyazgelinciik.blogcu.com

AluminyumFolyo dedi ki...

iyi düşünmüşsünüz efen'im.

Adsız dedi ki...

ben iyi düşünür kötü eylerim ben folyo. sakal kesildi mülaakaatta başarısız bulunuldu.
hmmm...

AluminyumFolyo dedi ki...

olan sakala oldu yani. üzüldüm.

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah