serdar turgut ahmet hakan twitleşirken...

2 Eyl 2009

ahmethc@serdargut:
Evet... Özkök, Nasuh Mahruki gibi tırmandı dağa.. Çok ihlaslıydı.
serdargut@ahmathc:
bu konuya taktım bütün öğleden sonra konunun etrafında gölge boksu yaprak dolaştım durdum yarın artık yazmalıyım
serdargut@ahmethc:
bu arada senin kolunun durumu çok sıkıntı yarattı mı oralarda
ahmethc@serdargut:
Kalabalık içinde iri yarı siyahların kırık koluma çarpmasını saymazsak, pek sıkıntı yaratmadı
serdargut@ahmethc:
ihtiraslıdır o. bir kez birlikte kenya'daydık. masaimara yerlilerinden daha yüksek zıpladı adam

ahmethc@serdargut:
Yeni ihtida etmiş bir mümin heyecanıyla Kabe'de "Lebbeyk" diye bağırıyordu

serdargutahmethc:
bu arada bende de rana'nın masai mara yerlileriyle kavga ederken fotoğrafı var
ahmethc@serdargut:
Bende de Özkök'ün Banladeşli yoksullarla yediği yemeğin fotoğrafları var
serdargut@athmethc:
kusura bakma lebbeyk i anlamadım.
ahmethc@serdargut:
Kabe'de tavaf yaparken söylenen bir dua sözü... "Senden yardım dileriz Allah'ım" anlamında.
serdargut@ahmethc:
bilmem farkında mısın ama döndükten sonra daha ağdalı konuşmaya başladın. kadınlar seni artık anlayamayacak
ahmethc@serdargut:
Sen bir de Özkök'ü gör. Tansu'yla telefon konuşmasına "Selamün Aleyküm hayatım" diye başladı.
serdargut@ahmethc:
tansu ne cevap verdi acaba bu daha önemli
serdargut@ahmethc:
ona allah'ın bile yardımcı olabileceği şüpheli
Share on :

Hiç yorum yok:

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah