her sözcük bir önyargıdır

21 Şub 2006


_ankara'da idim hafta sonu annecimin yanında idim kitap aldım hobsbawm'ın 'devrimciler'ini merakla bekliyorum okuyacağım anı ama önce 'devrim çağı2nı bitirmeliyim_korkunç bir çeviri_

_bu yandaki craig frazier studio'dan
_eleanor davis.. hoş illüstrasyonlar çrler:doing fine
_bibliodyssey'de caponlar
_sarelle gece yarısı biraz önce kitaplıımı düzenledim tekrar okumam gereken birikmiş bir sürü kitap 200 YTL diil de 150 YTL gönderdim aney ayıp ettim.... hımmmm....
_lines and colors:lines and colors is a blog about drawing, sketching, painting, comics, cartoons, webcomics, illustration, digital art, concept art, gallery art, artist tools and techniques, motion graphics, animation, sci-fi and fantasy illustration, paleo art, storyboards, matte painting, 3d graphics and anything else I find visually interesting. If it has lines and/or colors, it's fair game. hoş yani... not edelim bunu da...
_biraz önce milan'a borges'in bi şiirini okudum; şuydu:
machbeth
Eylemlerimiz devam eder kendi yolunda,
bir son bilmeyen.
Kralımı öldürdüm ki Shakespeare
kurabilsin trajedisini
Share on :

Hiç yorum yok:

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah