lâle

13 Şub 2006


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Mersin’de derdini anlatmaya çalışan üreticiyi, sert bir üslupla azarladı.
“Lan”, “Terbiyesiz”, “Artist” gibi hakaretlerle bulunan Başbakan Erdoğan’ın “Ananı al git buradan” diye azarladığı Kemal Öncel adlı köylü, korumalar tarafından engellenirken “Sol kolum ameliyatlı” diye uyardı. AKP’nin Mersin Merkez İlçe Kongresi’nde yaşanan olay, köylü Kemal Öncel’in gözaltına alınmasıyla noktalandı.
BAŞBAKAN VE ÖNCEL’İN DİYALOG ANI
Kemal Öncel: Anamızı ağlattınız be. Aşk olsun size aşk olsun. Tarım Bakanı Anayasa’yı ihlal ediyor. Yetmedi mi? Öldük, bittik sayın başbakanım. Hangi yüzle geldin buraya?
Başbakan: Bırakın yanıma gelsin. Derdini bana anlatsın.
K. Öncel: (Polis üzerini ararken) Bende bir şey yok rahat olun. (Erdoğan’a) Devletimin Başbakanı...
Başbakan: Böyle bağırılmaz ki, terbiyesizlik yapma.
Kemal Öncel: Terbiyesizlik yapmıyorum. Lütfen bana hakaret etmeyin.
Başbakan: Artistlik yapma.
K. Öncel: Artistlik yapmıyorum, ben sanatçı değilim.
Başbakan: İyi bir sanatçısın.
K. Öncel: Tarım bakanımızın anayasayı ihlal ettiğini biliyor musunuz?
Başbakan: Lan terbiyesizlik yapma.
K. Öncel: Lan mı?
Başbakan: Evet.
K. Öncel: Lan mı? Canın sağ olsun.
Başbakan: Şu anda çiftçiye ne verildiğinin farkında mısın?
K. Öncel: Ne zaman?
Başbakan: Şimdi.
K. Öncel: Benim mahsulüm öldükten sonra mı? 2 senedir anamız ağlıyor.
Başbakan: Hadi ananı al git buradan.
K. Öncel: (Korumalar tarafından gözaltına alınırken) Suya muhtaç olduk. Lan diye hitap etme. Ayıp be...
Share on :

Hiç yorum yok:

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah