Deniz Gezmiş

21 Mar 2006


"Ben Amerikalılar'ın başında bekliyordum. Onlara savaşları, Amerikalılar'ın yaptıklarını falan anlatıyordum. Sinan (Cemgil) onlarla içli dışlı olmamak için elinden geleni yapıyor. 'Sonunda öldürmek gerekir de belki öldüremem' diyor. Suçsuzlar. Üstelik silahları da yok. Cellat pozisyonuna girmişim gibi bir duygu içerisindeyim. Kendimi bir onların yerine koyuyorum. Anamı, babanı düşünüyorum. 'olmaz' diyorum. Üçüncü gün falandı, Lary'nin gizlice karısına mektup yazdığını gördüm. Aldım mektubu, vasiyetiydi. 'Artık görüşemeyeceğiz' falan diyordu. Dayanamadım. 'Göreceksin ulan karını' dedim. Ve öldüremedik. Kolay değil bir insanı öldürmek."
(expres'ten aldım bunu)
Share on :

Hiç yorum yok:

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah