bütün çocuklar harikalar diyarına

24 Şub 2011

Share on :

4 yorum:

justine dedi ki...

Merhaba,
bu çocuklar hiç öyle harikalar diyarına gider gibi gelmediler bana, siz ne dersiniz Erhan bey? Sahi, biz buralardayken siz nerelerdesiniz?
Sevgiler.

endiseliperi dedi ki...

erken gelmişsin, justin. saat 3.oo'te buluşacaktık.

çok gerçekçisin, justine. çocukken her yer cennet, her tünel harikalar diyarına giden bir geçit. çılgın, parıltılı hayaller demek çocukluk. bergman'ın sonbahar sonatı'nı izliyorum; adam, "büyümüş olduğumu düşünüyor musun," diye soran karısına, "büyümüş olmak, hayalleri ve umutları idare edebilmektir," diyor. çocukken hayaller kontrolden çıkar, delirirsin, delice mutlu olursun... önünde dere, elinde uyduruk bir ağaç kabuğu ile. demem o ki, o çocuklar da harikalar diyarına gidiyor.

ağladım biraz filmde. bu filmi her izleyişimde ağlarım. hala da boğazımda. ondan bu ciddiyetim.

uyuyordur belki:) şşşşt...

erhan b. dedi ki...

ben bir cüneyt arkın filminden çıktıktan sonra, duvarlara sırtımı sürte sürte, her an bir köşe başından bir düşman elinde dabancasıyla çıkar endişesi, meydan okuması ve dehşetli bir macera heyacanıyla, yirmi dakkalık yolu iki saate uzatıp ancak böylece evine varabilmiş bir insan idim bir zamanlar justine.

insan yaşlandıkça bayatlıyor da maalesef.

emin ol bu çocuk da benim yaşadıklarımı yaşıyor orada koşarken: muhtemelen o esnada toplar patlıyor, kurşunlar uçuşuyor ve ama o umursamıyor hiç bi şeyi zira cebinde vatanının kurtuluşu için son derece hayati bir mektup taşıyor.

(hiç şüphesiz son dakikada mektubu yerine ulaştıracak, o vakit herkes bu genç adamın karşısında hüngür hüngür ağlayacak ve ne şanslı bir babası var bu çocuun diye düşünecekler.)

justine dedi ki...

Aklıma İvan'ın Çocukluğu geldi, sizi dinlerken. Bu konuda biraz farklı düşünüyorum ama tabii çocuk çocuktur, kanser gibi bir hastalığa, ölüme, her neyse işte, en kötü şeylere bile farklı tepkiler verir.
Yazacağım bu konuda.
Sevgiler.

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah