pişmanlıklar lokantası

12 Haz 2012

resimlerin üzerinde sağ tıkla. ve sonra 'başka sekmede aç'.

hastasıyım suat gönülay'ın. büyük adam, dünyanın en önemli çizgi romancılarından. bu hikaye'yi  'hayatım roman-baltalar elimizde'den taradım. (bunun bir de pişmanlık sokağı versiyonu var.) gönülay nicedir çizgi roman yapmıyor. (en son strip'te -2005- çizmişti.) bu arada bir de eski işlerinin derlendiği bir albümü yayınlandı 'ben yaparım' diye. (2010'da.)  bir roman yazmış; sonsuz cuma günü adında bir fantastik roman. 8 haziran'da kitapçılara dağıtılmaya başlanacakmış. hmmm... alıp bi okumak lazım. bu arada vakur barut albümü de yolda sanırım. ki suat gönülay'ın en süper bir şeyi olduğunu düşünüyorum ben vakur'un.
Share on :

Hiç yorum yok:

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah