kim bu temel reis?

1 Ara 2012


Share on :

3 yorum:

nemo dedi ki...

Karl Malden'e benzettim biraz ben. Çocukluğumun heyecanlı dizilerinden San Fransisco Sokakları'ndaki tatlı sert polisiydi o. Daha o zamanlar devlet, otorite, şiddet nedir bilmezken hayranlıkla izlediğim bir karakterdi. Sonraları Holliwood'un kötü karakterlerinden biri olduğunu her gördüğümde üzülmekten kendimi alamadığım oyuncudur kendisi.

justine dedi ki...

Picasso tabii.
Karl Malden'a da benziyor, evet ama değil. Picasso çok sever böyle şeyleri, komik adammış, keşke beraber olduğu kadınlara da böyle sevimli davranabilseymiş. Neyse, bana ne.

Ben de çok severdim Malden'ı, taa San Francisco Sokakları zamanından, sonra Arzu Tramvayı filan. İyi de, ne zaman kötü rollerde oynadı ki o? Elia Kazan filmlerinde mi? Neyse, tekrar.

Hmmm, tarihe şimdi baktım, çok önce sorulmuş bu soru, niye daha önce yazmadım ki? Kafam biraz çakırkeyifken dolaşıyorum işte, en iyisi film izlemek. Malden filmi olsa, tam olur.

benhayattayken dedi ki...

güzel kafa ne kadar güzel bi şey.

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah