hey! teachers! leave us kids alone!

23 Oca 2007

Türk Eğitim-Sen Kayseri 2 No’lu Şube Başkanı, Hrant Dink’in öldürülmesinin ardından gösterilen tepkileri, "Türkiye’yi Ermeni gibi gösterme çabaları var. Sizler Hrant Dink olabilirsiniz. Kimse bir gazeteci bozuntusunu ele alarak Türkiye’ye hakaret edemez" demiş.
Mehmet Y. Yılmaz, aynı kişinin, "Türkiye gezisinden dönerken 'Kalbim İstanbul’da kaldı' diyen Papa’ya postayla 'öküz kalbi' gönderme 'inceliğinde' de" bulunduğunu hatırlattığı yazısında, "sendikanın ismine bakarsanız bu 'felsefi derinlikleri olan görüşleri' ifade eden kişi bir eğitimci! Çocuklarımıza iyiyi-kötüyü ayırt etmeyi öğretecek, hoşgörüyü ve sevgiyi aşılayacak, onları çağdaş dünyanın bir parçası haline getirecek! Bir sendikanın şube başkanlığına kadar seçildiğine göre de 'yalnız değil'. 'Allah çocuklarımızın yardımcısı' olsun demekten başka bir söz bulamıyorum," diyor.

ya...
benim bir çocuğum olsaydı bu eğitim sisteminin okullarına ve bu eğitim sisteminin yarattığı okullardan mezun olan ve ne yazık ki öğretmenlerin etkili bir çoğunluğunu nihayet oluşturmaya başlayan bu öğretmenlere, çocuklarımı emanet etmeden önce uzun uzun düşünürdüm.
ben olsaydım başka bir formül bulmaya çalışırdım, evet.
bunu içeriden biri olarak, bir öğretmen olarak söylüyorum.
her katında sarkık bıyıklı savaşçıların (ki ancak kara murat filmleri düzeyinde bir 'tarih bilincine' dayalı ve bütün bir tarihi kan tapıncına indirgeyen bir ruhla çizilmiş kitschlerdir bunlar) bulunduğu iç karartıcı binalarda, otoriteye boyun eğmeyi ahlak olarak öğretiyor; kendin olmayı isyan alameti olarak görüyorlar.

hamasetten gözleri kör olmuş cahil bir 'eğitimciler ordusu', kendinden emin, yarının gençlerini tabur tabur 'eğitiyor' kapalı kapılar ardında.
Share on :

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hey! teachers! leave us kids alone!
başlıklı yazıda dile getirdiğiniz kaygıları meslektaşınız olarak ben de duyuyor ve paylaşıyorum.Borges hakkında bir şeyle ararken hesbelkader bloğunuza gemiş bulunmaktayım.iyi ki de gelmişim.Sizin gibi düşünen öğretmenlerimin olması beni yarına olan inancımı pekiştiriyor.kaleminize kuvvet.
web sayfamdan benimle iletişime geçebilirsiniz.hatta web sayfamda sizin bloğun linkini eklemek isterim izninizin olursa tabi.sağlıcakla kalın!
http//:babilpiyangosu.tr.gg

Unknown dedi ki...

işte siz bu!sunuz bu kadarsınız size birşey yapılsa korkudan sesiniz çıkmaz ama elin papasını burda savunmak yalakalığı söz konusu olunca saldırırsınız yorumlara siz merak etmeyin muhteşem bir eğitimle yetişiyoruz sizin çocuklarınız size benzemesin diye bu kutsal mesleğide öyle çok dolamayın dilinize kirletiyorsunuz ağzınızla.. lütfen herkes kendi işine baksın.. he unutmadan eğitim şart! eğitimliyi anlama içinde eğitilmek gerekiyor

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah