Seinfeld&Superman

21 Kas 2007


bağlantı
Share on :

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de geçen gün jerry ile bu sevgilisini düşünmüştüm, nereden aklıma gelmişse -aslında kazak altına yazlık bir gömlek giymeyi planlamıştım da abes mi olur diye düşünürken aklıma gelmişti- ne alakası var diyeceksiniz şimdi bana, ben de cevabı yapıştıracağım anında: hani ilk karşılaşmalarında, caddeden karşıya geçmek için bekliyorlardı da kız ona, sadece yakası için kazak içine gömlek giymenin savurganlığından ve anlamsızlığından bahsetmişti. bu söz aynen jerry'nin edebileceği sözdü de büyük şaşkınlık yaratmıştı hani. ortak noktaların bu kadar fazla olması hatta fiziksel olarak da birbirlerine kardeş kadar benzemeleri çok şaşırtıcıydı. hatta jerry'nin arkadaşı george kızdan çok hoşlanmıştı da acaba jerry'e karşı eşcinsel eğilimi var mı diye bir sürü komik endişelere kapılmışlardı. herneyse, kızla jerry sevgili olmuşlar ama sonra da ayrılmışlardı gene aynı sebeple. ortak noktaların bu kadar çok olması sıkıcıydı falan filan.

hımm.. ama bu superman planını çıkaramadım şimdi. ne konuşuyorlar orada. hay allah...

seinfeld felsefesi adında bir de kitap çıkmış, bora hediye almıştı onu bana ama adana'da o şimdi. bu da sohbeti burada kesmek için iyi bir neden.

sevgiler.

 
Copyright © 2015 benhayattayken
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah